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Curso gratis de Professional English for Tourism teleformación Curso gratis

Detalles

Duración:

El curso tiene una duración de 60 horas:

  • 60 horas de telefomación tutorizada
Alumnos:
  • Desempleados
Titulación:

Certificado del curso:

  • Expedido por LABORA (antiguo SERVEF)
Calendario:
Grupo Lugar Inicio Fin Horario
1 - -
2 - -

Los objetivos del curso son los siguientes:

During this course the learner will acquire the necessary language skills and vocabulary to successfully understand oral and written messages of an intermediate complexity in English. This course provides opportunities for the learner to respond professionally to the language used in familiar situations by guests, customers and suppliers to the tourist service by attending satisfactorily to the needs they have.
Unit 1: Commercial and administrative management of tourist services in English
  • Guests and tourists
  • Receptionists and hotel workers
  • Dialogue questions
  • Typical situation
  • Hotel services
  • Customer service and satisfaction
  • Checking into a hotel
  • The hotel. You've got mail
  • Organising a convention
Unit 2: Presentation of tourist information in English
  • Negotiating contracts for online provision
  • Giving information to tourists about environmental practice and legislation
  • Dialogue questions
  • Formal writing practice. Arranging a meeting
  • Formal writing practice. Agreeing contract details.
  • Everyday communicaton in a tourist establishment
  • Service experience at the Highland Park Hotel
  • Dealing with an accidente and insurande claim
  • Food and beverage suppliers
  • Travel agency
  • Tourism. You've got mail
  • Channel Dexway
Unit 3: Tourist customer service in English
  • Vocabulary for a tourist
  • Crew members and security 
  • Departures, arrivals and useful terms
  • Nautical terminology
  • Consolidation
  • Booking a railway ticket for advance travel from an agency
  • An agency with a problem and reporting lost property to a station guard
  • Train trasnport. You've got mail







Formación 24x7: Pudedes realizar el curso a cualquier hora del día, los siete días de la semana.

Sesiones de tutorías: El alumno puede contactar con el tutor mediante la plataforma utilizando el foro, chat y mensajería.

Sistema de evaluación: El alumno debe contestar un cuestionario al final de cada tema y al final del curso.

Requisitos técnicos: Ordenador, tablet y/o móvil de última generación con acceso a Internet

Solicitud de información

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